fredag den 20. maj 2011

Fødselaren

Så var det i dag, at min far fyldte 70.

fødselsdagsbarnet

Vi gjorde vores bedste for at give ham lige netop den fødselsdag, som han gerne ville have.

Det var nu ikke så svært at opfylde hans ønsker for han var overdrevent beskeden med sine ønsker for dagen: Kaffe, kage og god mad med kun os og Lena

lena

og Johannes.

Vi drak kaffe sammen med ham i eftermiddag og til aften var bordet dækket fint op med H.C. Andersen dugen, arve-porcelænet og sølvtøjet.

Der var naturligvis både mellemlægsservietter

mellemlægsservietter

og servietringe.

servietringe

Det er noget mere end, hvad jeg kan præstere, hvis jeg skulle dække fint op.

Vi fik vinbjerg-snegle, rensdyr-kølle og en rigtig 70-er dessert, når nu fødselsdags-barnet fylder 70:

icesurprice

Ice-surprice.

Jeg håber, at fødselaren har haft en lige så hyggelig dag og aften som vi andre?! 

tillykke

2 kommentarer:

  1. Og tak fordi I gjorde dagen rart for fødselaren, og tak til Jan for rensdyrkølen.
    KH mor

    SvarSlet
  2. Fornøjelsen var helt på vores side.. selv tak for god mad!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.