tirsdag den 12. april 2011

Lige om lidt

Lige om lidt er der dømt normale tilstande herhjemme ovenpå en hektisk weekend, hvor min computer gik ned,- måske over at skulle se over 1000 billeder igennem, som er taget på 3 dage ifb med ACR.

afsl

En promille af mine billeder, er blevet lagt ind her, men jeg lover dig, at jeg opretter et album lige om lidt på denne adresse, hvis nogen som helst skulle have interesse for det.

medhjælp

Lige om lidt får jeg svaret på alle jeres søde kommentarer, som I har lagt, mens jeg har siddet ude i naturen 10 timer i træk hele weekenden igennem.

Men aller først vil jeg gå i seng.. ikke lige med det samme, men lige om lidt, når tankerne har samlet sig og jeg har strikket en halv omgang på det strikketøj, som har ligget fuldstændigt stille i næsten en hel uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.