torsdag den 7. april 2011

Frivillig stress

Både Jan og jeg har travlt disse dage.

Faktisk har jeg så travlt, at jeg skal skrive ned, hvad jeg skal nå hvornår, hvorhenne og gerne hvordan for dagen.

Heldigvis er det mest lyst-betonede forpligtelser, som jeg skal nå.. og det samme gælder sådan set også for Jan.

Jeg har sagt ja til at ville fotografere igen i år for ACR.

Sidste år var jeg lidt nervøs, havde præstations-angst og var usikker.

Det er jeg sådan set stadigvæk, men i år er der lagt planer for, hvordan billederne skal afleveres, hvornår og hvorhenne og forøvrigt er de andre nogle fantastiske gode fotografer, så hvis mine billeder kikser aldeles og fuldstændigt, er den helt store skade ikke sket.

møde

Sådan var det også sidste år, men jeg føler mig bedre beredt i år. Mit album fra sidste år kan forøvrigt stadig ses her

Jan har været ude og køre hundeslæde med sin kollega i går.

søren

passagere

slædehunde

Han skulle have været ude og køre igen i dag, men hans passagere meldte (heldigvis) afbud, så han kunne komme med op i minihallen, hvor fritidsundervisningen sluttede “skole-året” af med en udstilling af hvad de forskellige hold havde lavet igennem året.

Laura har været flittig bruger af musikundervisningen, så hende skulle vi naturligvis op og høre og forøvrigt er min lillesøster Lena pædagogisk medhjælp og stod for en del af programmet i aften (hvor hun kom alvorligt til skade med sin storetå, da hun fik en bande-sektion ned over foden. God bedring med den Lena)

Jeg kan blive lettere forarget, når folk snakker om, at der ikke er noget, at foretage sig her i byen.

Vi har et kæmpestort og flot udvalg af muligheder igennem fritids-/aftenskoleundervisningen

kor3

og derudover er der jo også musikskolen, som tilbyder næsten al form for musik-undervisning.

Koret sang kun to sange: My lord is my sherpard og Man in the mirror.

KUN for jeg ville gerne have hørt noget mere. Noget meget mere faktisk.

De annoncerede for deres koncert d. 14. maj på Taseralik og den ser jeg frem til.

lauraogaqqalooraq

Laura bor stort set nede på musikskolen og det er ikke småting, som hun har lært dernede.

deungespiller

Jeg viser et lille udpluk af alle de ting, der var udstillet og det var ikke så lidt endda.

Og det var så flot! SÅ flot!

Især smykkerne var jeg noget betaget af.

Det gad jeg godt at lære, så jeg kunne få indfattet de mange, mange sten, som jeg gennem tiden har slebet, men ikke fundet indfatning til.

Bemærk, at du ved at trykke på den blå skrift ovenfor kan enten få vist billederne som billedshow eller hente dem. SE dem endelig og se, hvor flotte ting, der er blevet lavet!

duge

blåhalskæde

halskæde

perlehalskæde

… åh, jeg kunne blive ved, men se dem nu bare selv ved at klikke på de to link under foto-collagen.

Alle billederne har jeg taget med Jans nye, ret så fede fotografiapparat.

Og jeg slutter af med at vise, at fregnernes tid igen er over os.

Et rigtigt selvportræt.. fniiiiis

selvportræt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.