tirsdag den 26. april 2011

For tidligt

Vi nåede ikke ud og sige farvel til Dudi og hendes drenge i dag.

Vi nåede ud, akkurat som de var gået ind i flyveren.

Jeg føler mig snydt for mindst et farvel-kys.

ØV!

Kan man mon klage til AirGreenland for for tidlig afgang?

Til gengæld kunne jeg smile af dette glade hundehoved.

Hunden er ikke een, jeg kender, men den smilede og sad og nød forårs-solen.

hundehoved

Denne mor havde travlt med sine hvalpe.

Hun var ikke særlig glad, men måske det skyldtes hvalpene, som helst og hele tiden ville hænge i hendes p*tter?

Jeg ville også være noget træt i ansigtet, hvs jeg bogstaveligt talt skulle have en hel håndfuld unger hængede under min mave konstant.

hvid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.