tirsdag den 1. marts 2011

Morgen

Om morgenen går Jan et par minutter over halv otte.

Han skal være nede på skolen inden 07.45. Sara, Laura og jeg skal først være på skolen kl 08.

Jeg synes altid, at vi er lidt for sent på den.

Ikke sådan at vi kommer for sent, men vi kan ikke afvige alt for meget fra vores faste rutiner og vaner. Vi kører et ret stramt program om morgenen, faktisk, men begge vores piger står op før os “gamle”, spiser morgenmad og går i bad i fred og ro inden vi overhovedet tænker på at stå ud af sengen.

De har selv kunnet stå op gennem de sidste par år og det er jeg så glad for.

Jeg hører fra andre teenage-forældre, at de bøvler med deres børn for at få dem ud af sengen om morgenen.

Dét problem har vi heldigvis ikke. Vi har andre problemer, men de hører til i absolut småtings-afdelingen.

Jeg er ikke noget morgen-menneske..overhovedet, så jeg er så lykkelig for, at jeg ikke oveni at bøvle med mig selv, skal bøvle med mine teenagere.

 

Selvom morgen-programmet ikke byder på afvigelser eller usædvanlige udsving tog jeg i morges tid til at hive kameaet op af tasken og fotografere morgenlyset for at vise, hvor lyst der er nu.

Det er dejligt og jeg nyder det.

morgenstund

2 kommentarer:

  1. Det var godt du gjorde det - skønt ser det ud.

    SvarSlet
  2. Det er skønt med al det lys.. Håber det bedste for dig og din far

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.