fredag den 21. januar 2011

Restitution

I dag restituerer jeg.

Det var meget, meget hård træning i går.

Jeg trænede min positiv-muskel mht min strikning.

Den var spændt hårdt for i går på næsten alle punkter.

Når jeg har haft strikketøjet op af tasken i dag har jeg mærket, hvor øm musklen er og hvor meget jeg trænger til at lade op og samle fornyede kræfter.

Man skal lytte til sit indre og til sin krop, har jeg hørt, så jeg har ikke udfordret ovennævnte muskel i dag.

I morgen er den højst sandsynligt udhvilet og blevet stærkere.

Det har det altså bare at være, for det var godt nok hård træning i går.

4 kommentarer:

  1. Uha da :-(

    Håber det går BEDRE IDAG søndag d. 2011.01.23.

    God eftermiddag/aften til dig og dine herfra ;-)

    VH Wong Wai :-)

    SvarSlet
  2. Det går meget, meget bedre i dag Wong Wai.. jeg har strikket og er næsten nået frem til der, hvor jeg trævlede op i torsdags. Tak og i lige måde

    SvarSlet
  3. Hej ;-)

    Er DU okay??

    Wong Wai :-0

    SvarSlet
  4. Tak Wong Wai.. ja, jeg har det godt, men travlt.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.