fredag den 28. januar 2011

I mangel på bedre?!

Vi har ikke nogen kantine på vores skole.

Vi kunne godt tænke os een, men det er der vist meget, meget lange udsigter til at vi får.. hvis vi overhovedet nogensinde får det.

Eleverne kan dog få en gratis madpakke, der oftest består at to flade stykker rugbrød hver dag.

Nogen gange er der kun 1 flad, som så bliver suppleret med et bæger youghurt, en drikkebrik eller et stk frugt.

Hver morgen registrerer vi eleverne.. faktisk hver time, men om morgenen skriver vi en “bestillings-seddel” med hvor mange af eleverne, der vil have en madpakke den dag.

bestilling

Jeg har gennem årene skrevet mange bestillings-sedler til mine elever, men smører selv troligt og trofast en madpakke til mine egne, private og selvfødte børn hver dag, så ved jeg hvad de får og håber, at de kan mærke moderkærligheden som er smurt helt ud i rugbrødskanten hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.