søndag den 5. december 2010

Trøstesløst

Jeg mindes simpelthen ikke, at der har været SÅ trist udenfor SÅ længe.

Det har regnet hele natten og blæsten har ufortrødent holdt til omkring huset;- ikke bare i nat, men hele ugen. Vejrudsigten ser ikke opløftende ud, men jeg bilder mig ind, at vi så har en masse godt vejr til gode.

Det kommer engang i marts, april, når sneen ligger tyk og blød overalt og solen igen er fremme.

Frostgraderne har vi ikke set noget til, så dem har vi også til gode sammen med sneen. Jeg glæder mig allerede til at få startet snescooteren sammen med min søster, når hun kommer til påske sammen med sine to drenge.

Prøv lige, at se, hvor trøstesløs, der er heroppe for tiden:

sisimiutpanorama

Måske kvaliteten bliver bedre, hvis du klikker på billedet???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.