søndag den 12. december 2010

Julearrangement i hallen

Traditionen tro var der julearrangement for de gamle, pensionisterne og de handicappede.

(Jeg har vist sagt det før, men jeg synes et eller andet sted, at det er lidt malplaceret at de handicappede skal være sammen med de “gamle” og omvendt, da man jo ikke nødvendigvis er handicappet, når man bliver gammel og omvendt ikke bliver gammel af at være handicappet..men det handler nok om økonomi og planlægning, men kan du mon følge mig???)

Musikskolen gav et par numre oppe i hallen. 

Jeg kunne ikke få mig selv til at gå op og fotografere, så du må nøjes med dette:

bas

Laura sang solo 1. vers af Hallelelujah og uanset om hun var min datter eller ej:

Det lød bare så godt, så godt. Jeg har ingen forstand på musik, men har forstand på, hvad jeg synes lyder godt o gså jeg vel ikke brug for mere???

Koret, Lauras bløde stemme, bassen.. Det hele var godt!

Det var lige til at få tårer i øjnene af, ja det var!

Hallelujah.. der skal intet til for at gøre sangen kvalmende klistret og vulgær -mange har sunget den med skiftende succes, men når den synges, som den blev det i dag i hallen, rejser de små nakkehår sig i begejstring og jeg kunne have trykket på repeat igen og igen og igen.

Bare så godt!

Hør den samme version her:

 

Laura og jeg nåede at komme lidt ud, mens der var dagslys og vi fik set byens juletræ.

Den er lidt pænere end sidste år.

Lidt, men der skulle ikke så meget til.

juletræ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.