lørdag den 25. september 2010

Lørdag formiddag

De sidste par dage har trukket tænder ud, sådan rent arbejdsmæssigt. Ikke bare een tand, men hele tandsættet.

Det er godt, at det er weekend og at jeg kan puste ud en gang imellem.

Nede foran huset står min ene sommerblomst, som blev sået i skolens vindueskarm i foråret og blomstrer sødt og fint med meget anerledes farve. Den lyser op og kalder mig til sig og jeg kommer gerne.

Lupinen ser frodig og grøn ud, hvis man ser bort fra dens mange huller.

Jeg er overbevist om, at den blomstrer næste sommer.

lupin

Dét har den bare at gøre, for jeg er forventningsfuld og glæder mig til at se den lilla blomster, som den gemmer og kun lige lader mig ane, at den har.

næste år!

Det er weekend og jeg behøver ikke at tænke på mit arbejde førend på mandag og der er laaaang tid til..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.