fredag den 27. august 2010

Jan i flere udgaver

De fleste, som kender mig ved, at jeg absolut ingenting lærer ved at sidde og lytte.

Er jeg tvunget til at lære ved at lytte, bliver jeg nødt til at sidde og tegne krusseduller, eller skrive rigtig mange notater samtidig.. eller endnu bedre: Strikke. Hænderne skal være beskæftiget mens jeg lytter, hvis det jeg hører skal sætte sig fast mellem ørerne.

Jeg lærer noget, men desværre ikke nok, ved bare at kikke. Godt nok skal jeg se det, som jeg skal lære, men hænderne skal være med.

Derfor nytter det heller ikke meget, at jeg får en instruktions-dvd stukket i hånden.

Eller en manual.

Eller at jeg skal gennemrode youtube eller..

Jeg bliver ganske enkelt nødt til at få fingrene med for at lære.

Lidt hænger der da altid ved, når jeg læser, lytter eller bare ser, men det er ikke den sjoveste måde, at lære på for mit vedkommende.

Derfor var det heller ikke nær nok med de 30 dage jeg kunne have mit billedbehandlingsprogram gratis til prøve.

Der er 4 sølle dage tilbage og inden jeg panikker totalt, har jeg nu besluttet, at jeg vil eje og have programmet selv.

Det er højst sandsynligt at skyde snespurve med kanoner og jeg kunne nok have nøjedes med et langt mindre avanceret program, men på den anden side, kan det jo være at jeg får glæde af de mange, mange ting programmet kan, senere, som man kan med et stort og gennemprøvet program..

Jeg fik lov til at tage et par hurtige billeder af Jan i dag.

Billedet, ikke modellen, kunne i sig selv have været noget meget bedre, men formålet var at have noget at lege med:

Min favorit- Jan

Jans blå øjne

Jans valg

Saras valg af Jan

2 kommentarer:

  1. Jeg kan sagtens følge dig,
    det er da den eneste måde at lære på ;)

    Håber du bliver glad ved programmet.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Kludemutter: Jeg er overbevist om at jeg bliver glad for programmet, Så har jeg al den tid jeg ønsker til at lære det at kende

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.