mandag den 9. august 2010

Impulsiv

Pigerne og jeg er alene hjemme.

Jan er til møde i Nuuk.

Et kedeligt møde, siger han.

Det er også lidt kedeligt uden ham herhjemme, syns vi.

Og helt uden mit faste anker i hverdagen, går det altså galt for mig…

Jeg havde planlagt, at ville tage ud og sejle, men så kom jeg i tanke om, at hundene skal fodres.

Inden de skulle fodres, ville jeg altså lige stille mine indkøbte varer på plads og mens jeg gjorde det, tænkte jeg på den knækbrød-opskrift, som min lillesøster havde sendt mig.

Inden jeg fik sat alle varerne på plads stod jeg så lige og rullede, rullede og rullede dej ud til knækbrød og kogte qajaasat-te til iste.

qajaasatiste

Mine varer står stadig på køkkenbordet, hundene er ikke fodret og jeg har glemt at købe ind til aftensmad til pigerne.. og mig.

Det er vist godt, at jeg har Jan!

Nå, men det var noget med noget sejllads.. øh, noget med nogen hunde.. og aftensmad.

P.s De knækbrød er forbandede gode.

Prøv dem.

Det tager kun et øjeblik at bage dem og endnu kortere tid, at spise dem…

knækbrød

1 kommentar:

  1. Uhm, hvor ser det knækbrød lækkert ud, den opskrift må prøves en dag. :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.