lørdag den 21. august 2010

Forventninger i verdensklasse

Min søster er rejst igen.

lena

Hun er rejst i dag.

Sammen med Johannes.

Det er faktisk på grund af ham, at hun er rejst.

Han skal endnu engang deltage i verdensmesterskaberne i Taekwon-do i Hviderusland og selvom han har trænet en del, skader det nok ikke, at jeg krydser fingre og tæer og ønsker ham al held og lykke.

Vi ville nemlig overhovedet ikke have noget imod, at han kom hjem og var verdensmester igen.

 

(jeg savner allerede min lillesøster. Hun var her ikke særligt længe, syn’s jeg ikke.

Hun kommer hjem om 10 dage, så nedtællingen er startet..)

lenapr

1 kommentar:

  1. Også held og lykke til Johannes og de andre.
    Vi ses om 7 dage.
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.