fredag den 2. juli 2010

Rene kroge

Det sker så utroligt sjældent, at jeg må sætte et kryds.

X.

Sådan!

Og grunden?

Der var så fantastisk sejlvejr.

Vandet var blankt som et nypudset spejl OG SÅ BLEV JEG PÅ LAND.

Jeg lod mig ikke friste.

Jan tog ud og sejle i sin båd sammen med Sara og en kollega (og kollegaens forældre) Laura og jeg blev hjemme og var så myreflittige, at vi blev enige om, at det skulle belønnes med en bette is efter aftensmaden.

Bare en lille een.

Aftensmaden spiste vi forøvrigt ude på altanen. I

ngen myg, ikke for varmt og masser af hygge.

Jeg har det vildt godt med at have fået gjort rent ind i alle kroge og hjørner.

Ovenpå skabe og renset emhætten.

Jo, der er selvtilfredshed, tørre hænder og en duft af sæbe overalt.

Og heldig, for Tina har lige lagt nye “varer” ud på sin blog og jeg har ventet med længsel på, at hun skulle lægge sine fine små, sjove og helt igennem unikke tasker/punge ud.

Og det gjorde hun så lige i dag, hvor jeg fortjener det allermest.

Jeg kan vist godt røbe, at jeg har købt to punge.

Jeg har nemlig været meget, meget flittig og det må udløse to punge.

Dem kan man nemlig ikke få for mange af.

Hvis det var fysisk muligt ville jeg elske at eje hendes guldsmed. Den er stor og lavet af glas, så det er noget nær umuligt, at få den sendt helskindet herop.

Men hvor ville den være flot at have hængende under vores loft (vi har meget højt til loftet).

Heldige den, som kommer til at eje den!

Til aften skulle vi en tur ud med affald.

Kærulden blomstrer overalt og ligner hele bomuldsmarker.

kæruld

poulshusibaggrunde 

medspejderhusetibaggrunden 

Og foran kommens kontor står den ene flotte lupin-plante ved siden af den anden.

kommunenslupiner

Mine to planter ser lidt sølle ud samlignet med, men jeg er overbevist om, at til næste år, så er det mine, som ser sådan ud!

2 kommentarer:

  1. Tak for rosen ;)
    NØJ nogen skønne "vat-planter" :) De ser dejlige ud!! Bliver også ved at falde i svime over dem på dit banner... de små fine hvide blomster :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.