tirsdag den 27. juli 2010

Madro til hvalerne!

Sikkert pga dette indlæg, sendte Klaus mig dette link, som jeg har læst med stor interesse (Tak Klaus)

Læg mærke til at der i artiklen står, at der er frygteligt mange private, der går tæt på hvalerne. Alt for tæt på hvalerne. Det er med til at stresse hvalerne og dét kan vi jo ikke have!

Jeg vil lige lade Jan læse artiklen og så må han jo kunne forstå, at det ikke er nogen god idé at ligge for tæt på hvalerne..

NÅ!

Hverken af hensyn til hvalerne eller af hensyn til mig

hval3

2 kommentarer:

  1. Det har kun været forundt mig at se hvaler to gange i mit liv, men jeg håber at se flere.
    Jeg er så dybt fascineret af dem, at jeg glemmer at være bange - tanken strejfede mig kun, at de jo egentlig bare skulle rynke lidt på næsen for at få vippet os bittesmå væsener i en lige så lille båd.
    Men de gør det vist aldrig? Jeg har aldrig hørt om, at de vælter både?
    At man så stresser dem, er en helt anden sag, som nok er værd at tænke over, for som du siger: Det kan vi ikke have...
    Alligevel kunne jeg vist godt tænke mig at låne din Jan til en lille hvalsafari, hvis vi nogensinde skulle komme til Grønland ;-)

    SvarSlet
  2. Ellen: Hvaler er jo ret fascinerende, men på behørig afstand... efter min mening.
    Om Jan er til låns når/hvis du nogensinde kommer herop, må du spørge ham om :-) Bare jeg er fri for at komme så tæt på hvalerne

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.