tirsdag den 8. juni 2010

Moden

Nøøøj, hvor er jeg bare moden.

Fuldstændig og aldeles plukkemoden til en god lang, varm og afslappende sommerferie.

Hele min krop- og her taler vi altså om enorme naturkræfter, skriger på ferie.

Jeg har lyst til at smide tøjlerne og give mig selv fri.

Ride… nå, men så sejle da, ud i solnedgangen.. øh, ud mod midnatssolen i min lille jolle uden at tænke på dagen i morgen og skemalagte timer.

Jeg skal hænge lidt på den slappe gren endnu før jeg må slippe, lade mig falde ned i det bløde solvarme græs, hvor jeg kan rådne tiden væk som det lyster mig.

Timerne bliver talt og jeg glæder mig usigeligt. Intet mindre!

(igår aftes var Jan og jeg ude og sejle en mindre smuttur.

Vi skød efter nogle sæler.

De blev ikke engang bange.. så elendigt skød vi.

Så valgte jeg at skyde dem med kameraet.

Det blev ikke meget bedre. For ikke at sige elendigt.

Måske jeg skulle vise de dårlige billeder i morgen?

Bare for at vise, at sælerne overlevede, fnis, fnis.

Vi fik forøvrigt falafler i pitabrød med masser af salat til aften :-) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.