søndag den 30. maj 2010

Rundt og rundt og rundt

I går lavede jeg disse øreringe i rensdyr-tak.

De var ret svære at få runde.

øreringe

Kuglerunde.

Min far startede med at dreje geviret så geviret blev runde, savede dem af og så kastede jeg mig ud i at gøre dem runde.

Jeg ville altså også have en stor kugle til at sætte på en lædersnor og have om halsen.

Den blev endnu mere vellykket og triller lystigt, hvis jeg taber den på gulvet. halskæde

Nu sidder teknikken nogenlunde i fingrene og næste gang, hvis der altså bliver en næste gang, ved jeg nogenlunde hvordan.

 densamme

5 kommentarer:

  1. Det ser meget smukt ud, det materiale og så ovenikøbet 100% natur. Dit smykkesæt er blevet superflot.

    SvarSlet
  2. Suk, hvor er de smukke!

    SvarSlet
  3. WOW!
    Jeg kan kun alt for levende forestille mig, hvor meget besvær du har haft med at få dem runde.
    De er super flotte - og der er nu ikke noget som at få/have noget, der er lagt sjæl i fremstillingen af. Tænk bare på forskellen på dine perler og en masseproduceret plastic-kugle ;)

    KH Frau Putz

    SvarSlet
  4. Tak Pia! :-)
    Mette.. TAK
    Dudi: Sanaatilerp..
    Fru Putz: der er lagt meget sjæl i dem og jeg er tilfreds. Tak for dine fine ord :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.