søndag den 2. maj 2010

Laang lørdag

Som sagt tog Dudi afsted i formiddags.Måske heldigvis havde så så rigeligt at fylde dagen med. Heldigvis.

Laura og Sara skulle give opvisning i Taseralik lige efter bokseklubben

bokseklubben

og selv om deres træner i sidste øjeblik meldte afbud og Laura måtte påtage sig ansvaret gik det så fint, så fint.

taekwondo

De fik slet, slet ikke vist alt det, som de havde trænet og øvet de sidste par uger, da de som sagt manglede deres træner.

Efter deres opvisning gav BMX cyklisterne opvisning udenfor, hvor de viste deres færdigheder.

bmx1

bmx2

bmx3

bmx4

Cyklisterne var knap færdige før snescooterne skulle vise deres kunnen på maskinerne og jeg skal love for at vi fik noget for pengene.

Jeg har taget så mange billeder og dem må du så lige vente lidt med til i morgen. En lillebitte smagsprøve kan det blive til her og nu.

Jeg er ret så imponeret over, hvad de kan med deres tunge maskiner og hvad de tør.

Jeg skal bare sætte hastigheden op til 60km på V-Maxen før jeg begynder at ryste en smule på hænderne og munden bliver tør. Her er der bare ingen slinger i valsen:

1

2

3

4

6

Inde på Taseralik igen var der modeshow, men eftersom jeg kun måler 167 cm i højden og der var stuvende fuldt fik jeg ikke set noget som helst.

Pyt, for jeg kan ikke passe tøjet alligevel… (og rønnebærerne var så sure)

Hjemme igen og ikke så snart vi var inde, var Sara og Jan ude igen.. for at fodre hunde. 

Sara havde den lille hvalp, som nu både har øjne og kan gå, med hjem.

De er altså så nuttede, de hvalpe, når de er små.

Vi nåede ikke engang frem til aftensmaden før begge piger var væk.

De skulle se film: Alice i eventyrland, men så kunne Jan og jeg da heldigvis tage over til  min far og mor efter vores aftensmaden, hvor vi vidste, at der stod en hel æblekage på marengsbunde og ventede kun på os (jeg lavede to i går. Nogen gange kan jeg faktisk være en smule forudseende)

Nu er dagen så også væk, godt brugt og i morgen venter os en hel ny af slagsen.

Jeg elsker forlængede weekender!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.