onsdag den 19. maj 2010

Hverdage

Hverdage er heldigvis dem vi har flest af.

Heldigvis, for det er hårdt at holde fest i så mange dage.

I hvert fald så store fester. Ikke at fester er ikke er gode og dejlige, men hverdagen er nu heller ikke værst.

Jeg er glad for vores hverdage, som byder på lidt af hvert.

Og især når hverdage eller rettere hverdags-aftener byder på sejlture på fuldstændigt spejlblankt vand, så er jeg glad.

dj2

I går tog Jan og jeg ud og sejle efter aftensmaden.

dj1

Vi havde lavet en halv aftale med mine kollegaer om evt, at mødes derude på det åbne, store hav.

Vi jagtede sæler og mine kollegaer skød en enkelt lille en.

mogu

Frisk havluft og afslapning af den bedste slags.

Så er den efterfølgende natte-søvn dybere og bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.