søndag den 30. maj 2010

Lejrskole


Der bliver lidt stille på denne adresse den kommende tid.

Jeg er i Assaqutaq på lejrskole og jeg ved, at jeg kommer til at savne dit hyggelige selskab.

Jeg håber, at du venter på mig, til jeg er tilbage igen d. 11. juni?

(jeg er hjemme kort tid, som i et par få timer på fredag og d. 10. juni, hvor jeg skal til fest og til tandlæge.. hvis ellers vejret tillader)

Pas godt på dig selv derude til vi ses igen!

 

Billedet har Jan Jensen taget for nogle år siden

P.S

Kære tyv!

Nok er jeg ikke hjemme, men det er Jan, Sara og Simon.

De passer rigtigt godt på alle vores ting, så du behøver ikke ulejlige dig.

Det er kun Laura og mig, som er ude og rejse.

Vores naboer bor klods op og ned ad os og de holder øje med dig om end ikke døgnet rundt så det meste af tiden, for vi passer på hinanden i vores kvarter.. Med andre ord: hold dig væk

Kærlig hilsen Dortheivalo

6 kommentarer:

  1. Jamen rigtig god tur, jeg venter spændt på nyt. Evt. tyve kan vist roligt regne med at få tørt på hvis de kommer for nært, lyder det til :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur :-) Og tusind tak for de søde ord, knyttet til awarden. Og så til noget helt andet: Hvor er de vidunderlige, dine rensdyr-tak smykker - og billederne giver dem "rundhed" og tyngde, så man bare får lyst til at røre ved dem. Meget smukke :-)

    PS: Billedet her på siden er sådan et, der IGEN minder mig om, at jeg MÅ en tur til Grønland :-)

    SvarSlet
  3. Haha, sjov ide, den med tyve-advarslen :-D
    Håber den virker...

    Jeg generer forhåbentlig ikke Jan, når jeg siger, at hans billede minder mig meget om Norges Lofoten? Nu har jeg jo heller ikke været på Grønland, hvilket forhåbentlig undskylder mig.
    Jeg ville så forfærdelig gerne se det, men det er lige dyrt nok at komme som turist. Desværre...

    Jeg håber I har haft jer en rigtig god lejrtur.

    SvarSlet
  4. This landscape with those houses are so amazing! o.O Wonderful picture... I adore it. :D

    SvarSlet
  5. Pia: Tak skal du have. Det var en god tur. Jeg lægger mine få billeder fra turen ud meget snart.

    Tak Mette. Det var en god tur

    Strikkeheksen: Velbekomme.. Du fortjener ihvertfald en award..
    Halskæden/ den runde store kugle af rensdyr-tak/gevir, er faktisk ret god at have i hånden.

    Jeg tror bestemt ikke Jan vil føle sig generet af, at du samligner Assaqutaq med Lofoten... Ellen. Tværtimod.
    Har jeg fortalt, at jeg elsker Norge? :-)
    Desværre er det dyrt, at rejse herop og det afholder rigtigt mange, at komme op og se Grønland. Desværre

    Thank you, Adlerson. Assaqutaq is a disused village and I agree: the landscape with the houses are so amazing (also on pictures)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.