torsdag den 15. april 2010

Life de luxe

Både i går og i dag og faktisk også i morgen skal vi være ude med vores elever.

Udeliv.

I går var der langrendsløb og forskellige aktiviteter på Spejdersøen.

Det gik rigtigt godt.

I dag gik vi næsten ud til lufthavnen, hvor vi var i fjeldet, hvor eleverne fik frie tøjler og fik lov at lege som det passede dem.

Og som det dog passede dem.

Der blev snowboardet, kurret, slået vejrmøller, kolbøtter og rullet ned ad fjeldsiderne.ds

Vi voksne skulle blot være til stede, assistere, bespise og være aktive tilskuere.

Og jeg blev nærmest tvangsindlagt til at fotografere. Alle deres kunstner skulle foreviges og naturligvis gad jeg :-)

1

2

3

4 Vi gik den lange vej tilbage igen med al vores habbengut og ungerne næsten i hånden.

I morgen skal eleverne så aktiveres igen og jeg skal være den første til at sige, at jeg nyder disse arbejdsdage, hvor eleverne kan udfolde sig og vise deres andre stærke sider.

Jeg har været ude fra den årle morgenstund fredag, lørdag og søndag til langt over aftensmadtid, havde to næsten normale arbejdsdage og er nu ude igen fra tidlig formiddag. Det passer mig svært godt.

Det kan ikke blive bedre og jeg nyder det og samler sammen til mindre gode indedage.

Lige nu er det life de luxe og du skal ikke høre mig klage.. overhovedet!

Jeg mangler 5 ½ fregne, så er jeg helt brun..altså bortset fra der, hvor mine solbriller har dækket

me

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.