torsdag den 1. april 2010

Dragon-Dorthe

Min mors kusines søn, er vel min grandfætter??

Uanset, hvad han er, så er han eminent til at lege med photoshop, ham Steen Olsen.

Han er ret så kunstnerisk i sine udtryksformer og han spiller vel og mærke også musik, hvilket han er lige så dygtig til.

Han tog et billede af mig i tirsdags under et møde og det har han leget lidt med.

Han skrev:”Jeg har prøvet at draganized et billede af dig, så du ser mega gammel ud”

Hvis han vil have et billede af mig, hvor jeg ser gammel ud, kan han såmænd bare dukke op i morgen meget-tidligt inden rynkerne har foldet sig nogenlunde anstændigt ud.

Om jeg ser gammel ud eller ej, syn’s jeg selv, at det er et godt resultat, sådan rent billedmæssigt. Køn er jeg jo ikke og slet ikke med dragehud og photoshop-rynker :-)

Du kan (jeg har lyst til at skrive bør.. se nogen af hans flotte, flotte billeder her.

Prøv fx at se dette billede eller dette selvportræt.

(Jeg er vild med Steens billeder, men det har du vist fundet ud af?!)

TAK for billedet, Steen.

Kunne vi lave en aftale om, at næste gang lavede du et billede af mig, Steen, hvor jeg ingen rynker har, dobbelthagen er fjernet og øjenlågene er ligeså stramme som da jeg var 20, kinderne mindre buttede (meget mindre buttede), de bistre rynker om læberne var et glemt maridt og de sorte rande under øjnene var pist væk.. bare for forfængelighedens skyld, fnis fnis

steensbillede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.