onsdag den 17. marts 2010

Virksomhedsbesøg

Mine elever var på besøg på elværket i mandags..

hoveddøren

Der er stille dernede nu og de store maskiner står stille.

fintblåt

Der bliver på ugebasis sparet 60.000 liter dieselolie efter at vandkraftværket er taget i brug.

finerør

Hvad det koster i kroner og øre, ved jeg ikke, men det må helt sikkert være til naturens fordel, at vi nu kører på vand. 

sikring

Det er ikke første gang, at jeg er indendøre på elværket og det er heller ikke første gang at det slår mig, hvor rent og pænt der er, taget i betragtning af, at det er et sted med store maskiner og et sted kun befolket af mænd..

vasketøj

hov, der røg der lige nogle fordomme med..

Undskyld :-)

ned

(Det glæder min mand, Jan, at jeg kan se skønheden i sådan nogle maskinkonstruktioner ;-) ) for skulpturelle og fine, det er de da, uden at jeg ved noget som helst om dem:

svinghjul

motor

kabler

pumpe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.