fredag den 5. marts 2010

Fredagsglæde

Mine fredage starter altid godt.

De to første timer har jeg idræt sammen med en rigtig god kollega.

Vi laver sjov idræt, hvor der bliver leget igennem, så sveden hagler ned ad os alle.

gym

De næste to timer skal jeg tilbringe på biblioteket og så er min arbejdsdag ovre.. allerede kl 11.30.

Der er derfor tid og plads til, at tilbringe tiden med, hvad vejret nu indbyder til og i dag så det så fint, så fint ud..

modbyen

Jan kunne også forlade arbejdet til 12. og da vores aftale med Masanti var overstået og vi fik installeret ny dekoder med en masse kanaler, kunne vi tage ud i fjeldet og få blæst ugens arbejde helt ud af krop og sjæl. 

sneformer

Der var lige lovlig meget blæst efter min smag, så jeg vendte snuden mod byen igen, mens Jan skulle have lidt mere luft og sol.

fyr

Det har blæst en hel del de sidste par dage og det har givet sneen nogle sjove strukturer nogle steder:

mønsterisneen

Lige nu ligger “hypnotisøren”, bogen, som min lillesøster sendte til mig til min fødselsdag på mit nat-bord, når altså jeg ikke læser i den. Den har været årsag til, at jeg har været træt, træt og atter træt om morgenen, for den er svær at slippe.Nogen mener, at den er unødvendigt brutal og jeg giver dem da ret i, at den er meget voldsom, og at visse scener ætser sig ind i hjernen og påvirker drømmene, men jeg slipper den ikke.. Den fænger og er svær at slippe.

I morgen kan jeg dog sove længe og det er lige nøjagtig, hvad jeg har planer om at gøre.

 modsydvest

Søvn skulle være sundt, så sørg for at få rigeligt af den :-)

4 kommentarer:

  1. Hold da helt, helt op, hvor er dine billeder flotte!

    SvarSlet
  2. Tak Henny.. Det luner med lidt ros :-)

    SvarSlet
  3. Og endnu engang falder jeg i svime over dine billeder. FLOT!

    SvarSlet
  4. Uha TAK Tina. Jeg blir' jo så smigret og glad. Dét er altså noget pænere i virkeligheden, men hvis jeg har kunnet gengive bare lidt af det og kan røre dig, så er jeg jo helt tilfreds.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.