onsdag den 27. januar 2010

I kø

Jeg er her skam endnu.

Jeg er færdig med undervisnings-rapporterne og det var næsten uden overspring.

Nu sidder jeg og strikker på dette (Ravelrylink).

Det skulle bare have været en mindre strikkeprøve, men så tog det overhånd, prøven voksede lige pludseligt mellem pindene,  bliver strikket i noget billig, billig gråt løve babygarn og ender med at blive et helt sjal...altså hvis jeg også kan finde ud af at afslutte. (opskriften er på engelsk og jeg bilder mig ind, at jeg ikke kan finde ud af det)

I virkeligheden skulle jeg strikke et sjal til min mellemste søster og et par blå håndledsvarmere til min søster. Garnet til sjalet er indkøbt og det er i den smukkest blå farve og i blød, blød alpaca.

Garn og perler ligger også parat, så det hele er lige at gå til, når jeg har leget færdig med bladene på det grå sjal. Der mangles ikke projekter, kan du nok høre.

 

P.s Det har regnet både i går og i dag.. global opvarmning hmmff..

5 kommentarer:

  1. Meget smukt sjal - og du kan sagtens finde ud af det :-) Ellers må du råbe på hjælp! Jeg er spændt på at se det.

    SvarSlet
  2. Igen måtte jeg lige downloade et mønster - din skyld - basta!
    Vejret er ikke bedre her. Tirsdag -14, onsdag +2 og om natten forst. Så alle veje er spejlglatte.Møgvejr til taxakørsel!

    SvarSlet
  3. Øøh - ikke "forst" men frost.
    :-)

    SvarSlet
  4. http://cooc.dk/powerkitty/

    En blog med et flot sjal.

    SvarSlet
  5. Hov hov Taxastrikker, hvad var det for et link du sendte mig tsk tsk at friste svage sjæle ;0)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.