torsdag den 24. december 2009

Ordnung muss sein

Fik jeg forresten fortalt at vi blev (næsten) færdige med det værelse oppe under værelset?

Før lå tingene uorganiseret og stuvet sammen i bunker.

Tæppet var mindst 20 år gammelt og værelset var aldrig blevet malet.

Nu er der malet og kommet nyt tæppe på gulvet.

Alle små og store ting er systematiseret i gennemsigtige plastikkasser, som igen står i system. Det er en fryd at komme op på værelset, selvom det virker lidt bart og tomt.

Det er ikke til at se det, men det måler 7 mtrx4,5mtr.

h2

På grund af skråvæggene, er det svært at udnytte det fuldt ud, og det kan ikke bruges som soveværelse.. det ved vi af erfaring.

Vi sov den første nat vi boede i huset i værelse, men måtte kapitulere og flytte nedenunder. Varmen var ulidelig og det lyder som om, der er ved at lande en velvoksen militærhelikopter på taget, når det blæser den mindste smule, da der sidder uluftningskanaler i taget.

Nu indbyder det til at man holder orden.. håber jeg?! h1

I sofaen kan vi igen sidde og drikke vores weekend-morgen-kaffe, mens vi kikker ud mod syd og sydøst, hvor vi (også) har en god og ubetalelig udsigt.

h3

Jeg glæder mig til at sætte mig herop og drikke noget kaffe i de kommende feriedage, nyde udsigten og se dagen gry mens jeg drikker formiddagskaffen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.