tirsdag den 10. november 2009

Sund musik

Musikken fylder i denne uge.

I denne uge, er der sundhedsuge i forsamlingshuset.

Sangkoret fra Serrasit/musikskolen, som Laura synger med i, skulle synge kl 16.00 i dag. 2Det lød godt.

Ikke bare godt, men rigtigt godt.

Jeg kunne høre Lauras stemme blandt alle de andres.

Hun sang både i børnekoret og voksenkoret.4 De sange, der var blevet valgt, var gode og stemningsfulde.

Det skulle være sundt at synge for både krop og sjæl, har jeg hørt.

Det var ihvertfald sundt at høre på, for jeg blev glad indeni og ganske stolt. Det er sundt for den sjælelige velvære.

(Laura fortalte iøvrigt, at da hun startede i koret, var der kommet en ny kvinde til. Hun var blevet spurgt, hvad hun sang, hvortil hun havde svaret alt. Dét syntes Laura var lidt for meget og syntes, at den kvinde da havde lidt høje tanker om sig selv, indtil hun fandt ud af, hvad A L T betød. Fnis)

Imorgen skal jeg igen høre live musik. Dét glæder jeg mig også til!

P.S: Sara her til aften:

Mig: “ Sara, du skal i seng og have din skønhedssøvn”.

Sara:” Jeg fatter ikke, hvorfor det hedder skønhedssøvn, når man alligevel ligner en hestelort, når man vågner om morgenen”.

Jeg synes nu, hun ser sød og dejlig ud, også om morgenen.

1 kommentar:

  1. Ja, Jeg kunne også godt høre Laura,hun synger faktisk godt - ligesom en vis person - jeg fik ligefrem "tårer i øjnene" da de sang "Silarsuaq...
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.