tirsdag den 10. november 2009

Plat

Er det kun mig, som syntes at denne kasse var sjov? 1

Der skulle lægges besvarelser ned i den. Men jeg forstod det jo på en lidt anden måde.

Hvem har haft klamydia flest gange?

Hvem har haft klamydia i længst tid?

Hvem har haft klamydia…XXXXXX?

Vinderen af konkurrencen bliver opslået i Brugsen.

Den konkurrence deltog jeg naturligvis i, for den er da for sjov

Jeg svarede i øvrigt på det sidste spørgsmål:” hvordan undgår man at få klamydia” med “ man undgår al seksuel kontakt med andre mennesker”.

Nogen gange har man da lov at være lidt plat. Har man ikke?

4 kommentarer:

  1. *GGG*

    100 % seksuel afholdenhed dur vel ikke i længden:
    livet bliver da vel rimeligt for surt uden lidt fornøjelse...
    http://jp.dk/udland/europa/article1885530.ece

    kunne ikke dy mig - nu hvor jeg faldt over artiklen - som linket fører én hen...

    Hilsen fra en læser af denne blog; bosiddende i Nuuk

    SvarSlet
  2. Seksuel afholdenhed er bestemt ikke den sjoveste måde at undgå at få seksuelt overførte sygdomme på, men du kan være sikker på at du ikke får ret mange ;-) Nuummioq. Artiklen fra JP er da helt sikkert relevant, hvis man vælger den måde at undgå kønssygdomme på.. øv!
    Som jeg også vil sige til Tina, det var bare for at være plat og plat, det var jeg (fnis fnis)

    SvarSlet
  3. apropos klamydia - endnu et link:
    http://politiken.dk/videnskab/article836138.ece

    håber at man derved kan få has på denne skrækkelige kønsygdom - der absolut ingen skønhed har.

    Selvfølgelig skal man ha' lov til at være plat engang i mellem

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.