tirsdag den 17. november 2009

Næsten ikke syg

Der er ingen billeder idag.

Ikke et eneste.

Der har været motiver nok, men mine arme føles som udkogt spaghetti. Og så er det altså svært at hive et tonstungt kamera helt op i øjenhøjde.

Det samme gør mine ben forresten også. Altså føles tunge.

Til gengæld føles min hals ikke spor udkogt.

Snarere tværtimod.

Den føles ru og tør som sandpapir korn 150 og det er ikke sandpapir til vådslibning.. eller er det? Mit hoved sidder tungt ovenpå den hals, som ikke har det godt og for det ikke skal være løgn fik jeg hold i højre side af nakken/halsen, da jeg skulle fange min uldsok, der smuttede ind under sengen. Taber-agtigt!

Mine tæer er kolde, mine hænder er kolde, men min pande føles varm indefra.

Sara har det lige sådan.

Et varmt bad for 2. gang i dag har trøstet og givet kortvarig varme.

Måske skal jeg bare smutte over i sofaen og stirre olmt på min hvirvelstrøm, der ikke strikker sig selv?

Måske skal jeg hjælpe den lidt på vej med en pind eller to.

Altså hvis mine arme kan løfte herligheden op?

OM jeg har skænket h1n1 en tanke? Overhovedet ikke! Slet ikke! Det er tirsdags-lede, blandet med den virus, der florerer i byen. Den kan ikke overleve kulden og mørket heroppe. Bestemt ikke. Når jeg har svært ved det, kan den bestemt ikke! Det er hermed bestemt!

I morgen er det bedre. Meget bedre.

Dét skal det være!

Basta!

Hvordan har du det forøvrigt?

3 kommentarer:

  1. God bedring. Her er der ingen feber men en frygtelig hoste!

    SvarSlet
  2. God bedring du! Af ren skræk for at blive ramt af Nemesis så tør jeg ikke fortælle om mit helbred. Jeg kører jo også mest med børn, der jo som bekendt falder på stribe af "svinesygen".
    Men jeg er godt gal i skralden på samtlige kommunalpolitikere - sådan en flok falske magtsyge personer skal man lede længe efter.
    Hvis en af dem nærmer sig min hyreøse i dag får vedkommende hovedet bidt af - tror jeg.

    SvarSlet
  3. Tak Mette. Nogle af mine kollegaer har hostet i flere måneder men heldigvis springer hosten mig over.. håber jeg
    Taxastrikker jeg bliver helt nysgerrig for at vide, hvad der har fået dig op i det røde felt? Og godt man ikke er kommunalpolitiker i dag og skal køre med dig ;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.