onsdag den 18. november 2009

Kender du typen?

Om det er mørket og manglen på hed sommervarme, der gør, at en del mennesker tilsyneladende ikke kan finde ud af at opføre sig, som de selv vil behandles, kan jeg ikke udtale mig om, men både Jan og jeg har indenfor ganske få dage oplevet, at nogen mennesker tilsyneladende anser os for let bytte for dårlig opførsel, vel at mærke, hvis de ikke skal have noget af os, eller opnå noget.

Tilsyneladende små mennesker i bittesmå sko, der end ikke har god opførsel og pli at byde på.

Vi lukker øjnene, opfører os så ordentligt og tænker vores tanker.

P.S Man kan virkelig komme til at tænke tingene igennem, når man ligger under dynen med feber, smerter i hele kroppen og hovedet føles som var det fyldt op med våde, gamle aviser, halsen gør ondt og tæerne er kolde.

6 kommentarer:

  1. Vi skal flytte kontor om to uger og hele kontoret sejler. Det har en indvirkning paa folks temperament og jeg maa sige gnisterne flyver af og til.

    GOD BEDRING!

    SvarSlet
  2. God bedring og knus herfra
    mor

    SvarSlet
  3. Kolde tæer!! Tag så et par uldne sokker på - NU! For så får du det helt sikkert bedre. God bedring :-)

    SvarSlet
  4. Taxastrikker: Jeg HAR uldsokker på! Og jeg fryser stadig. ØV! Men jeg kommer ovenpå igen. Dét ved jeg!

    Tina: der skal ikke så meget til endda, før de fleste bliver trængt og viser grimme sider hos sig selv. Spørgsmålet er så om de selv kan se at de opfører sig dårligt eller om de har så travlt med at redde sig selv, at de kun ser det? Jeg erfarer ihvertfald at rigtigt mange kun står sig selv og bestemt ikke andre, nærmest! Er der ingen gevist for dem her og nu, orker de ikke engang at vise pli. Træls. Håber I/du får flyttet ikke bare kontoret men også de mennesker, der ikke kan holde på deres temperament. :-)

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe
    Det er da godt at det bare er små ubetydeige mennesker som opføre sig trals overfor jer. Hvis jeg kan gøre noget så skriv ligt.
    Jeg synte ikke i fortjener at blive trampet på for jeg syntes ikke der findes nogle mere RARE og dejlige mennesker end jer, Ja det skulle da lige være Laura og Sara ;-). Håret op og tænk på at dumme mennesker er dumme.
    Håber at det går bedre med de kolde fussser.
    Flotte Sort*/hvide billeder selvom det ene motil er lidt skægget.
    Fedt at Jan kunne komme på slædetur igen og rart at høre det det går godt med dit stikkkeri.
    Klaus

    SvarSlet
  6. Tak Klaus, både du og Hanne og alle jeres mange unger er nu også ret rare. Mon ikke der hænger sammen med at når folk er rare ved een, så får man rar-heden retur?
    Det skæggede motiv skal både barberes og klippes i weekenden og hvis jeg er heldig sidder han måske model igen?
    Måske hvis jeg er rar ved ham?
    Knus til både jer i Fjelsø og resten af Danmark

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.