søndag den 29. november 2009

Advent-søndag

I morgen kommer Jan hjem fra Danmark og jeg tænkte, det måske var en god idé, at tage ned til hundene og se dem i fuldt dagslys.

Uuuuh ha!

Vi får ballade, hundene og jeg.

De er tromletykke.

De kikker på mig med deres store hundeøjne, lægger ørerne fint tilbage

balto

og smiler så sødt

 baltoskat

og hovsa..

tarzan så får de lige lidt ekstra.

De får også lidt ekstra kløen bag ørerne og er blevet stærkt forvente med søde ord, små ekstra kærtegn under hagen. 

Uh ha, som de kommer til at slæbe sig afsted med ekstra fedt på mave og hofter, når Jan skal ud og køre, og mon så de smiler så meget, vovserne?

Det er ikke min skyld.

Det er hundenes skyld.

De ved lige nøjagtig, hvordan de kan sno mig. Og som jeg dog bliver snoet.

De hyler lidt, når jeg bare tænker på at gå, så jeg ikke nænner det, og når jeg endelig gør det, sidder de der og stirrer sørgmodigt efter mig, så jeg bliver helt blød om hjertet, får dårlig samvittighed og bliver der lidt ekstra tid næste gang.

De er godt nok snu og jeg er så alt for nem.

tarzan2  tyson

tuco

Jeg fortsatte med juledekorationerne i dag.

Min mor skal naturligvis også have en til stuen

morsdeko

og en lille een til køkkenet.

morskøkkendeko

Jeg har ikke plukket enebær-grene nok i efteråret, så de blev ikke helt så fine, som jeg havde håbet på.

Der skulle virkelig skrabes helt i bund med de grene, og selv bittesmå grene blev fisket op af posen.

Husk mig lige på det til efteråret.. at jeg skal huske at plukke nok!

Men min mor er så taknemmelig og synes at de er fine, så er alle vel tilfredse?! 

God advent-søndag til jer alle derude!

adventsstage

3 kommentarer:

  1. Ja, altså jeg synes dine dekorationer er meget smukke.
    kh
    nettie
    Padborg
    (hvis far i øvrigt osse hedder Hardy ;O))

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Nettie. De er ikke helt som de plejer, men pynter nu alligevel i stuerne rundt om hos min mor, min søster og hos mig.
    Hardy er vist ikke så almindeligt et navn og da slet ikke i vore dage. Måske det mest er i Sønderjylland navnet er blevet brugt?

    SvarSlet
  3. Så alldeles nydelig, jeg er helt betatt.
    Har ikke en gang kommet til din ABC-J

    ---
    Beklager jeg ikke har kommentert tidligere.
    Skyldes faktisk linjebrudd fra heimen.
    Kan få abstinens av mindre. Og så fikk vi 6 kattunger i løpet av natten.
    http://toraa.blogspot.com/2009/12/felicia-got-kittens-again.html

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.