torsdag den 8. oktober 2009

Til salg

tshirt_thumb[7]etsy står der, at jeg ikke må sælge ting, som jeg ikke selv har lavet. Jeg har jo ikke selv lavet de fine kuglepenne og strømpepindeholdere.Det har min far.

Det satte jo lige en stopper for min etsy-webbutik, men så findes der andre metoder.

Metoderne er ikke nær så raffinerede, men for dem, som virkelig vil eje en unik håndlavet kuglepen lavet af grønlandsk rensdyr-gevir findes der altid råd.

Jeg har oprettet en lille blog, hvor min far og jeg sælger ud.

Du kan se bloggen lige her, og jeg vil løbende lægge nye “varer” ud efterhånden som der kommer noget. (Hvis det ikke bliver revet væk inden vi får lagt det ud)

Tjek bloggen og se de fine ting15

1 kommentar:

  1. ...hvis damen i t-shirten også er til salg, vil jeg godt købe hende :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.