fredag den 16. oktober 2009

Minder

Jeg har købt en printer. Det er ikke kun en printer, for den kan både scanne og kopiere. Den var på bud  hos Lomax og jeg slap med den latterligt lave sum af 649,-.

Nu kan jeg scanne nogle af vores mange, mange hundrede billeder ind, så jeg har dem digitalt. Jeg vil ikke sige det højt, at jeg godt kunne tænke mig at få dem allesammen lagt over på cd-er, for det bliver et hestearbejde, som jeg vist aldrig nogensinde vil blive færdig med, men hvis nogen af jer derude har lyst til at sidde her ved mit køkkenbord og scanne 50 fotoalbummer ind, sååååh..

Men lige pludseligt er det jo igen sjovt at skulle kigge sine gamle fotoalbummer igennem.

Prøv lige at se dette billede fra juli 2002, hvor Laura og Sara var bidt af at spille skak. De blev ret gode til det og udfordrede da både den ene og anden tålmodige voksne.

Jeg kan ikke spille skak.skakmestrene De var henholdvis 6 og 5 år. Dét er da herligt!

Indtil forrige år sad begge piger enten sammen eller alene oppe i forruden på båden, når vi sejlede. Det var deres faste plads. Nu er de begge blevet for store, og må lige som os andre nøjes med en mindre iøjefaldende og ydmyg plads. Sara er vist ret sur på dette billede.

Hun har været det både før og siden og heldigvis bliver hun ret hurtigt god igen, men prøv lige at se hendes kropssprog!

Tihi! sur Og hun havde kort hår, meget kort hår indtil hun blev næsten 9-10 år.

Hun hader at se billeder af sig selv fra de år, men jeg synes hun er så kær, men jeg er jo også hendes morsarasomlille

7 kommentarer:

  1. Jeg kunne ikke andet end at smile af det sidste billede, gaar hun ligner moster Dudi, da hun var lille, ilaa?

    SvarSlet
  2. ilumut.. det er sjovt som nogen ting går igen i familier. Sara har altid lignet Dudi mere end hun har lignet mig, men hvad.. Dudi er nu heller ikke den værste at ligne

    SvarSlet
  3. Haha I to. Her sad vi og grinede af hvor meget det sidste billede lignte Silas. Total spil-op-fjæs.

    SvarSlet
  4. Tak for en utrolig lækker kuglepen og strømpepindeholdere, som jeg modtog med posten i går. Dejligt håndværk, som jeg vil værdsætte hver gang, jeg bruger det. God weekend. KH Lisbeth

    SvarSlet
  5. Jeg vil vise min far din kommentar, Lisbeth. Jeg tror, han bliver glad for at du blev tilfreds. God weekend til dig også, Lisbeth.

    SvarSlet
  6. Kære alle. Som sædvanlig følger jeg godt med i alle jeres gøremål og betragter og glædes! - Men det største TIL LYKKE skal Simon nu have fordi han stædigt og indædt har færdiggjort sin uddannelse. Det er godtnok GODT! Hilsen til jer alle med den seje Simon!
    Kærligst
    faster K.

    SvarSlet
  7. Kære Krista tak for dine lykønskninger til Simon. Det er nemlig godt gået af ham. Hils endelig tilbage til store og små omkring dig

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.