tirsdag den 22. september 2009

Taske af garnrester

Jeg har jo stadig uldgarns-rester, som skal bruges til et eller andet, og da resterne efterhånden er små stumper, kan det jo ikke blive til så meget, men en lille taske kunne det blive til. taskeb Jeg endte med at have 25 masker imellem udtagningerne, og en tur i vaskemaskinen sammen med noget andet kulørt vasketøj på 40 grader med almindeligt vaskepulver filtede tasken lidt sammen. Jeg har i-sat fór, lynlås og noget stift vliesieline i bunden/siderne, så der kom lidt form på den. Siderne er ikke ens, men det vælger man jo selv om de skal være. taskea Der er næsten ryddet ud i mine rester nu, og hvis jeg ikke havde strikket forkert på sjalet som jeg startede på i går, var jeg meget godt i gang. Hidsighed og sort angoragarn passer ikke så godt sammen kan jeg hilse og sige, men jeg kan jo bare starte forfra, hvilket jeg så vil gøre i aften ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.