lørdag den 26. september 2009

Gamle (s) glæder

Når vi hverandet år er i Danmark, ææælsker jeg at høre P1. Jeg ville have forsvoret, at jeg nogensinde frivilligt ville tænde og endda skrue op for P1, mens jeg boede i Danmark. Okay, jeg var heller ikke så gammel, da jeg boede i DK, og nåede sådan set heller ikke at blive mere end tre år ældre i DK, så kærligheden til P1 kom først under ferierne, når vi kørte bil. Engang imellem husker jeg, at KNR sender P1 i sendepausen, altså KNRs sendepause og udover klogeÅge-programmerne, er jeg vild med radiobloggen, som jeg heldighvis kan klikke mig ind på, selv.

Jeg læste dette indlæg i dag. Jeg har med mellemrum og i perioder læst bloggen, men kom fra det igen. Herligt gensyn. Jeg er bare helt vild med skrivestilen, humoren bag alvoren og det skarpe imellem de vittige udsagn.

Og hvor er jeg dog forresten enig hvad angår: “At stå ved sin alder”.

Denne buket er, apropos, fra starten af måneden, b1 men tiden har indhentet den. Nu står den og er så flot i forfaldet, så skrøbelig og tynd. b2 Den ryger ud i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.