lørdag den 22. august 2009

Stærke sager

Sara påstod hårdnakket i går aftes, at jeg havde forsøgt at forgive hende med aftensmaden. Hun spiste noget senere end os andre, for hun var i svømmebadet til langt over spisetid. Dét kunne vi ikke forstå for da vi spiste det var det stærkt men absolut og aldeles spiseligt..ja, for ikke at sige godt. Jan ville tjekke hendes påstand, og jeg havde åbenbart lavet aftensmad med en tidsinspillet bombe. Nøøj, hvor var det, i løbet af et par timer, blevet stærkt af chilien og rosépeberet. aftensmad

2 kommentarer:

  1. Hun så altså også sjov ud da hun hoppede rundt i stuen mens hun råbte "Det er stærkt, det er stærkt", og "Laura hold op med at grine"

    Måske var det også lidt min skyld? Det var jo trods alt mig der forslog hende at komme soya i.. Men soya er da ikke særlig stærkt er det? Nå men hun så ihvertfald sjov ud :)

    SvarSlet
  2. Det var helt klart din skyld!
    Men heldigvis gav jeres mordforsøg bagslagxD

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.