onsdag den 19. august 2009

Hans Falksen (når nu det ikke er en Hanne Falkenberg)

Så er forstykket da omsider færdigt. Jeg tror sørme, at jeg kommer til at mangle gråsort/sortgrå kauni garn. Jeg havde planlagt, at jeg ville strikke ærmerne ensfarvet i den sortgrå/gråsorte.. Hmmm, jeg må hellere få bestilt noget (og så røg ideen med at få bugt med og udryddet alle mine rester) skidt pyt for jeg synes selv, at den bliver spændende. (Farverne er ikke helt naturtro for det er i halvmørke med blitz, men næsten, næsten, næsten..) Denne model er noget længere, noget smallere og slidsen har jeg atter engang droppet. Jeg strikker med min sædvanlige pind 3½ addi turbo-yndlingsstrikkerundpind, og garnet er rester, mest og 99% uld. Der er en enkelt eller 3 stribe silke og en halv stribe acryl. Indtil videre føles den godt og hot. forstykkeI morgen slår jeg de mange hundrede masker op til ryggen. 

1 kommentar:

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.