fredag den 31. juli 2009

Sommerferielæsestof

Denne sommer eller snarere de sidste 3-4 uger, har stået i Wallanders tegn. Jeg havde ikke andet at læse end Jans “aflagte” bøger, og det var såmænd ikke så skidt endda.. for nu at sige det på jysk. Jeg fik læst både “mordere uden ansigt”, “skyggerne”, “den femte kvinde” og er nu halvvejs igennem “Det næste skridt”. Jeg tror at det ville have været en rigtig god idé at læse dem kronologisk, men pyt. Jeg kan under alle omstændigheder anbefale endnu en svensker (og jeg er ellers blevet Norgefil) Henning Mankell. De kan altså noget med krimier, de svenskere. Jeg får næsten ikke strikket og slet ikke (næsten ikke) fotograferet med mit rene kamera, men tilgengæld får jeg læst til langt op ad formiddagen og langt ind i natten. Disse billeder af blomster (igen igen) er dog taget med mit lille kamera34678Jeg har forøvrigt sat et billede ind på min billedblog idag (og i går) Jeg forsøger stadig at skærpe mine sanser i forhold til gode motiver. Dét er indimellem svært, men udfordrende. Du må meget gerne komme med kommentarer og konstruktive forslag til forbedringer til mine billeder både her og der. Hvis jeg skal blive bedre må jeg jo vide hvordan :-)

1 kommentar:

  1. meget smukke billeder, især smørblomsten, som kom med minder fra barndommen, da jeg elskede at lave buketter af netop denne fine blomst.

    hilsen Phine

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.