torsdag den 30. juli 2009

Søgning

Det var en lang og trist køretur til København i går. 6Der var ikke mange ord undervejs. Vi sad vel alle fire med lidt vemodige tanker, for der går lang tid inden vi ser familien igen. Heldigvis for skype, mails, sms kan kontakten holdes tæt. Jeg fik strikket et ½ ærme på min pyramide i bilen, så jeg mangler såmænd ikke så meget til jeg er færdig. Jeg glæde mig. Vi ankom Kastrup Bed&breakfast, som er et billigt og nemt overnatningssted, hvis man bare skal have en seng at sove i. Bilen blev afleveret og flyet gik fuldstændigt og gnidningsfrit planmæssigt. Vi ankom Kangerlussuaq grl   og fik Simon, der har det godt, og nu sidder vi her og er alle fire lidt groggy, har jetlag og kikker på nogle halvfærdigt-udpakkede kufferter. Måske lidt søvn og vanden planter kan rette op på modløsheden. indlandsisenSå kan jeg da heldigvis finde modet igen, ved at genkikke på mine billeder fra ferien, (og fra skønne Norge og dejlige dage i Zoo) og grine lidt af det her billede fra en tankstation, hvor Sara, helt uden at grine og næsten uden smil på læben, gakkede afstedøhsara Lauras søde smil 5og søde Johanne, 2der modstræbende gav slip på Sara 1  hos farmor og farfar i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.