lørdag den 11. juli 2009

Nedtur

Du kan godt huske, at jeg indleverede mit Nikon D300 til rensning? Det blev indleveret sidste fredag og i mandags, da jeg skulle hente det, kunne fotomanden og jeg konstatere, at det langt fra var renset. Det skulle sendes på værksted og det var med blødende hjerte og bævende hænder, jeg rakte mit kamera over disken igen. Jeg kunne hente det i går og det var jo lige på stregen, for vi skal jo køre til Sjælland i dag, men godmorgen! Jeg kørte forventningsfuld til Viborg for at hente kameraet, men ak og ve, ve, ve.. kameraet var blevet afsendt, værkstedet havde kvitteret for modtagelsen, men kameraet var fuldstædigt væk. Nu sidder jeg her på vej til Sjælland, hvor vi skal køre videre til Norge om et par dage med et snoldet Nikon coolpix, som skal erstattet et Nikon D300. Det bliver eftersøgt, der bliver ledt i alle hjørner og kroge, og jeg kan låne et andet spejlreflekskamera, men jeg vil såmænd bare have mit eget kamera tilbage. Om et par timer skal jeg ringe ned og høre, hvor, hvordan og hvorledes. Mit lille coolpix klarer da opgaverne jeg stiller, og jeg forsøger at lade være med at klage. 1 I går gik Jan og jeg en lille tur lige efter aftensmaden. 23457 6 8Som du kan se, fotograferer jeg stort set alle de blomster jeg kom/-mer i nærheden af. De skal vare længe, længe, længe… faktisk gennem to grønlandske vintre. Der er flere billeder her 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.