tirsdag den 13. januar 2009

Pyntesyg

"Aaaah, sådan nogle må jeg også bare eje", tænkte jeg, da jeg sad alene hjemme i julen, og var syg og de andre sad hos min mor og smæskede lækre, lune, hjemmelavede retter. Jeg sad og underholdt mig selv på nettet, og faldt over en ganske spændende blog, som viste dem frem. Bagefter kunne jeg rundt om i blog-land konstatere, at jeg bestemt og overhovedet ikke er den eneste, der er kommet på den tanke, at det er svært at leve foruden. Der var ikke langt fra tanke til handling, og jeg kunne såmænd have bestilt et helt alfabet, men nøjedes med 3..den tredie, var tilsyneladende udsolgt eller noget...? Men de to her kom i dag med posten i den sødeste lille pose, og gæt hvad jeg skal have om halsen i morgen!

2 kommentarer:

  1. Tak for linket. Inden længe kan jeg smykke mig med et par søde ting også......jeg kunne ha købt MANGE flere

    SvarSlet
  2. Velbekomme Hanne, jeg synes de er søde og prisen overkommelig..sååååh

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.