onsdag den 17. december 2008

Inspiratorer

Hver dag er jeg inde og kikke her, og der er ofte fristelser, som er svære at modstå i form af spændende strik og håndarbejde. Der er inspiration til køkkenet, udsmykningen og gode billeder. I går var der en fristelse jeg IKKE kunne modstå, og og heldigvis var der både link og jeg skal komme efter dig. Bogen er bestilt og er allerede afsendt, og så er der kun at vente, hvilket jeg er ualmindelig dårlig til. Jeg G L Æ D E R mig til at få den mellem hænderne og hente inspiration. Endnu en julegave til mig fra mig..tihi. Der er ualmindeligt meget spændende inspiration at hente på nettet, og især da på en af mine andre yndlingssider på nettet. Se selv! Der er noget at stræbe efter på alle fronter hos de to dygtige kvinder! Skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.