fredag den 14. november 2008

Sidste søndag var vi ude og se efter hav-fugle...på havet. Det var ikke videre sjovt, for der var nogle enorme bølger derude imellem en hel masse lidt mindre,(ja ja, de ser ikke store ud på billederne) og der var ikke meget varme at hente nogen steder.. og ikke mindst; der var ingen fugle, udover havmåger, der nok havde spist deres sidste måltid på dumpen? Adr..siger jeg bare. Det var derfor ikke med det store vemod eller uforløst sejl-trang, jeg fra hoveddøren kunne se, lastbilen sætte Tampaxen forsigtigt ned ovenpå nogle gamle bildæk, der gemte sig halvvejs under den nyfaldne sne. I aften kan Jan så rende rundt og sige:"jeg har fået Tampaxen op i dag" Øøøøh, altså hvis han synes det er sjovt at sige sådan???? Og behøver jeg at sige, at jeg allerede glæder mig til foråret og næste sejlsæson??

1 kommentar:

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.