mandag den 24. november 2008

Hættetrøje med tryk

Sådan en helt almindelig mandag og så alligevel ikke, for Barfuss kom forbi. Det er lidt sjovt, for via min lille blog, har jeg nu mødt 3 forskellige mennesker / kvinder, der er meget forskellige: Mette, Laila og Barfuss. Barfuss blev til aftensmaden og var så venlig at kikke på alt hvad jeg lagde frem for hende: mit nye kamera, min nye mobil, bogen ifb fotokonkurrencen, min computer og ikke mindst den hættetrøje, som Poul har fået lavet til mig..for drømmen lever endnu om at få lavet t-shirt med mine papirklip på. Jeg er desværre ikke til hættetrøjer, og jeg er slet ikke til kunstige materialer, men dette er kun en prøve, så lad gå.

Jeg drømmer stadig om en t-shirt med maskerne på. De skal ikke være smeltet/strøget på. Det skal være ligesom dengang vi var børn og lavede kartoffeltryk. Jeg bryder mig ikke om plastikfornemmelsen/følelsen, når det er strøget, smeltet på, som det er på hættetrøjen. Den er dog heldigvis på tyk, at det i dette tilfælde ikke mærkes, men jeg ved at hvis det er en t-shirt bliver det ulideligt..Ved du hvad det er, som jeg vil have? Ved du, hvor det kan laves? Til rimelige penge? Hvis..kan du skrive en mail til mig

6 kommentarer:

  1. Har du overvejet eller undersøgt muligheden for at få broderet mønsteret på. På Hjallerup Marked så jeg nogle maskiner, de brugte til at brodere/se logoer mm på deres klubtøj.
    Ellers må du jo spørge f.eks. Pisiffik, hvordan de får trykt deres firmatøj.
    Eller hvad med det der printerpapir man kan stryge over på tøj?? Assuk.... Et par tanke. Måske du har overvejet forslagene.
    Takuliv.

    SvarSlet
  2. jo, Dudi..sagen er bare at jeg ikke vil have det hverken broderet eller strøget det på, men trykt/farvet det på..Jeg skal nok prøve at finde ud af noget.. Kunne du tænke dig at gå i sådan en T-shirt? Eller er det kun mig?

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe.

    Tak for en dejlig aften! Jeg vil huske den længe, for hvor var det hyggeligt og sjovt.

    Skal nok holde udkig efter trøjetryk af den helt rigtige kvalitet til dig :-).

    Barfuss

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Selv tak, Barfuss..jeg har spurgt Vivian, Dudi, så måske eller også har Barfuss lovet at holde et halvt øje åbent for mig i Danmark. Hun ved vist, hvad jeg vil have af kvalitet osv

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe,

    Jeg har skrevet lidt med Erik og har sendt dig en mail med kontakt-info. Han oplyser at de også laver den form for tekstil-tryk.
    Håber det vil lykkes for dig. ;o)

    Mvh. Vivian

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.