lørdag den 22. november 2008

Arbejdsfordeling

Hjemme hos os, er det Jan, som er teoretikeren, og som gider at læse sig til viden, som gider manualer, opskrifter og lign. og så er han tålmodig. Tålmodig nok til både murstenstykke manualer og ikke mindst MIG. Tålmodighed. Ikke ligefrem en dyd, jeg kan prale af. Jeg gider godt at lege, og kunne det prompte. Og hvis jeg ikke kan det med det samme, bliver jeg utålmodig, senere hidsig og nu er jeg så nået frem til fasen med stædighed. Sådan havde jeg det også med mine inliners..Men nu har jeg også tænkt udspekulerede tanker, og er kommet frem til, at hvis Jan nu læser manualen, og jeg kan spørge ham..Om det er fordi det interesserer ham, eller fordi han ikke gider min hidsighed og mavesure opstød, når mine billeder er møg-dårlige, ved jeg ikke, men i går aftes læste han, og jeg legede med kameraet. Alene at manualen er fundet frem, har tilsyneladende hjulpetDet hjælper åbenbart, at nogen (læs: Jan) gider at finde manualen frem. I morges da vi var afsted efter det ugentlige sigtebrød fra bageren tog jeg så det tonstunge monster om halsen, og jo..det begynder at ligne og man kan endda se, hvad jeg har sigtet på. Måske om et par år eller flere, kan jeg stolt vise frem igen. Ikke et hamrende godt billede, men du kan da se, at det er en lagerhal og nogle blokke under en tyk snefyldt himmel? Se, det går fremad!

4 kommentarer:

  1. Bare fortsæt. - Han er godtnok en nydelig mand, DIN mand - min nevø! Godt at vi har hver vore styrker! DU har SÅ mange stærke sider og blandet med Jan bliver det STÆRKT! Glæder mig til flere billeder.
    Knus Faster K.

    SvarSlet
  2. Min bedstemor plejer at sige at 'tålmodighed er en dyd - men ikke en blomst der vokser i min have'. Du har jo af og til nævnt den manglende have, så mon det er forklaringen? :-) Held og lykke med kameraet, jeg mener at det vigtigste er øjet. Dem der har det mest finurlige kamera, men ikke øjet til at se det gode motiv med, de vil aldrig kunne tage billeder som dem du tager, det tekniske skal nok komme!!! Knus, Christina

    SvarSlet
  3. Tak Faster Krista..jo jeg er godt nok heldig med min mand..og Christina i NZ..det var godt nok sødt sagt, og jeg skal nok komme efter det, for hvad jeg ikke har i tålmodighed har jeg (vistnok) i stædighed

    SvarSlet
  4. Er taalmodighed og staedighed ikke to sider af den samme sag? Jeg synes billederne er gode :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.