søndag den 12. oktober 2008

Søndagskærlighed

At vågne tidligt en søndag morgen, frisk og veludhvilet, og vide, at jeg ikke behøver at jage afsted. At der ligger en helt ny og ubrugt dag foran mig, som jeg kan bruge som jeg lyster. At have tid til at bage amerikanske pandekager til familien, blende nogle blåbær med blåbærjuice og en skævt youghurt naturel. Søndag, jeg vil nyde dig i fulde drag! (og OK jeg vågnede også og var spændt på om der var en reaktion på den blog, som jeg oprettede i går) Der skal strikkes domino-halstørklæde i dag, skal der og der skal drikkes noget kaffe i sofaen, mens radioen kører. Det unge vintervejr skal tages i brug og de søde hvalpe skal til ses. Søndags-aktiviteter som skal nydes langsomt og i fulde drag,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.