onsdag den 1. oktober 2008

Forkortelser

I virkeligheden tyr jeg til nemt hår, der ikke kræver noget af mig om morgenen. Jeg skal kunne binde det i en hestehale de dage, hvor det er ikke er helt rent, eller det bare skal være af vejen. I min meget spæde ungdom, karseklippede jeg det en hel sommer, men hvem gider at rende rundt og ligne een, der lige er sluppet ud af et amerikansk fængsel, een, der har massiv hovedbunds-svamp eller en psykisk syg. Ikke mig!!! Det er ganske få det ser godt ud på, og da jeg bestemt ikke tilhører dén gruppe, der kan bære karseklip, må jeg vælge den løsning med hestehale-længden, hvis jeg ikke gider at style det morgen efter morgen. Der røg lidt over 20 cm hos frisøren i dag, og den eneste grund var, at det er blevet så tyndt og slidt. Det er ikke klædeligt til langt hår, så af med det tynde og slidte. Jeg overvejede, at samle det afklippede hår op i en pose, tage det med hjem og spinde det og ideen var sådan set god nok, men hvad i himlens navn skulle jeg bruge "garnet" til... adr! På arbejdet blev det især bemærket af eleverne at håret var blevet noget kortere, men der gik over en ½ time, en massiv viften med hovedet, køren fingrene igennem håret og fine hentydninger inden det gik op for Jan, at jeg var blevet klippet. Laura bemærkede det heller ikke og troede at jeg forsøgte at gøre opmærksom på den bums, der for øjeblikket pryder min pande. Udover frisør-besøget var jeg også på café med min søster. Der blev hygget, sladret, strikket (Som I næsten kan regne ud, er mit garn stadig ikke kommet, så endnu et par håndledsvarmere er på vej...øv, gid mit bestilte garn dog snart kommer)og vendt nogle sten på vores vej. Da vi sidder sammen i STK's bestyrelse, og da vi igen, igen og atter igen har problemer med manglende træningslokaler, lagde vi hovederne i blød igen, igen og atter igen, og kom i tanke om innovationscenteret. De har et stort lokale, som til nød kunne bruges til træning, og der var ikke langt fra tanke til handling, men desværre brugte de selv deres lokale til udstilling for tiden. Det er der jo ikke noget at sige til. Om det var for at dulme lidt på vores skuffelse, ved jeg ikke, men vi fik en reklame-kniv med som trøst. ØV med træningslokale og YES for kniven! Der er godt og vel en måned til GM, og medlemmer kan ikke træne. Vi må tænke videre.Hvis I forresten kender en multi-millionær, der godt kunne tænke sig, at give Sisimiut Taekwon-do klub et klubhus med træningslokale, kan I henvise til mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.