søndag den 8. juni 2008

Præstevandring

Jeg tilbød Jan, at han kunne skrive dagens tekst, da jeg kun har eder og forbandelser på tungen lige nu over Møbius' ringmønster, som jeg ikke kan få til at stemme og da jeg ikke har oplevet noget af betydning i dag udover at have renset akvariet fuldstændigt og helt i bund. Jeg burde være glad over at jeg fik strikket første runde efter at have slået op. Det var væsentligt lettere med den nye lange rundpind. Hvis jeg skal være helt ærlig ville jeg hellere have haft et mere lukket hulmønster end det i opskriften anbefalede ringmønster, men det skal jo være ens på for-og bagside, og et eller andet sted er der gået stædighed i at få det til at lykkedes. Er der nogen, der kender et hulmønster, der er ens på for og bagside, er jeg åben overfor andre mønstre.. Jan havde hverken Møbius, strikkepinde eller et genstridigt ringmøster, som ikke ville lykekdes, at døje med, men han ville stadig ikke skrive dagens tekst til trods for at han burde have en masse at fortælle: Han var sammen med Johannes (det blæste meget oppe i højderne)oppe på Præstefjeldet. Håber, at billederne taler for sig selv, når nu han ikke vil krydre dem med lidt tekst? Da vi skulle tjekke om det var sejl-vejr, kunne vi laaaangt ude skimte to qajaq-roere, der trodsede bølgerne- sejt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.