onsdag den 11. juni 2008

Imod alle odds

Jamen så OK, Jesper! Hvis du så forfærdeligt gerne vil på min blog med dit billede...Her har du det! (Så har vi også et fotodokumentarisk bevis for, at du har været glad og stolt over den i et kort øjeblik ;-0 )Jan og jeg kom ud og sejle i et par timer, mens pigerne var til træning. Det var dejligt..som sædvanligt. Jeg håber og beder til at der kommer mange dage fra nu af med sejlvejr, men desværre lover DMI os noget helt, helt andet. Jeg synes nu ellers selv, at jeg fortjener en masse sejlture dette forår, for når man har glædet sig så længe, som jeg har, så.....

3 kommentarer:

  1. Hej Dorthe,
    Igen nogle fantastiske billeder!
    Jeg savner Sismiut og familien deroppe helt vildt!!
    Lona

    SvarSlet
  2. herligt at se Jesper og Christine i deres nye båd

    SvarSlet
  3. Det samme siger jeg. Jesper ser glad og stolt ud ved både båd og pige! - Knus til jer alle og tak for opdateringer - både skriftligt og billedmæssigt. Det er bare SÅ flot! - Faster Krista

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.