mandag den 9. juni 2008

I går aftes- sent, var vejret pludselig godt nok til at Jan og jeg kunne sejle lidt ud. Det blev til et par dejlige timer i Amerloq-fjorden, hvor vi så en masse sæler, men vandet var så uroligt, at vi aldrig rigtig kom på skudhold af dem..det var nu også mest for at sejle, prøve Jans salon-riffel med kikkert af og lære jollen at kende lidt bedre. Det var dejligt, som sædvanligt. I dag har været vist sig fra en mere kedelig side. Det har blæst lidt, været tåget, diset og koldt. Vandet har vist tænder og har ikke indbudt til noget som helst med mindre man gik med dødsønsker eller foragt for havet. Dét gjorde vi bestemt ikke! Fortalte jeg at jeg kom til at slette alt indholdet på min mobiltelefon? Dét var altså ret dumt! Hmm..jeg havde et stort musikbibliotek, som jeg meget ofte lyttede til, , når jeg gik på satte bøger på plads på skolens bibliotek eller i frikvarterene, når børnenes støjniveau var for højt og det første jeg gør når jeg kommer hjem, er at tage et par afslappede bukser på og så sætte musik på anlægget..jeg havde en masser billeder og små videosekvenser, men så kunne jeg da heldigvis få dagen til at gå med at lægge ny musik ind, og forsøge at genskabe indholdet..lige om lidt er den der, og så kan jeg igen proppe mine ører med selvvalgt larm, og sætte støvede bøger på plads i morgen. (P.S jeg vil gerne ud og sejle i morgen..jeg beder for godt sejlvejr)

2 kommentarer:

  1. Skal du ikke snart skrive noget???

    Aja Lena

    SvarSlet
  2. Jo jo jo, jeg iler! Jeg har bare det problem, at jeg ikke rigtig har noget at berette om..Det bliver noget sniksnak uden indhold og det gider I da ikke at læse, gør I?

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.